SERVICEGERICHT TELEFONEREN MET IMPACT

  • Over
  • Resultaat
  • Onderwerpen

TRAINING SERVICEGERICHT TELEFONEREN MET IMPACT

 

Waar we vaak uitblinken in klantvriendelijkheid valt er op het gebied van klantgerichtheid nog winst te behalen. Klantvriendelijkheid is niet meer genoeg. De klant van vandaag rekent op een dialoog, oprechte interesse, een flexibele houding en een passende maatwerk oplossing.

Samen gaan we aan de slag met diverse gespreksvaardigheden en maken we een vertaalslag naar hoe jij dit in je dagelijkse servicegesprekken toe kunt passen. Uiteraard komen ook de uitdagende klachtgesprekken aan bod. In de training Servicegericht telefoneren met impact leer je om op een klantgerichte manier een maatwerk telefoongesprek te voeren, waarin de klant, plezier en resultaat centraal staan.

Deze training is altijd een mix van klassikale ochtendsessies gecombineerd met coaching on the job in de middag. Hierbij ligt de focus op jouw ontwikkelbehoefte en de directe toepasbaarheid in de praktijk.

Resultaat

 

Na deze training ben je in staat om:

  • Op een klantgerichte manier aan te sluiten bij je gesprekspartner.

 

  • De leiding te houden door structuur in het gesprek.

 

  • Om te gaan met weerstand door actief te signaleren.

 

  • Een klachtgesprek positief om te buigen.

 

  • Op een effectieve en fun manier klantgericht te telefoneren.

Onderwerpen

 

  • Van inzicht naar connectie: matchen bij jouw gesprekspartners.

 

  • Inzicht in hoe mensen keuzes maken en het effect hiervan op ons gedrag.

 

  • Klantgericht gedrag door focus vanuit DOEL.

 

  • In- en outbound dialoogstructuur; zonder structuur geen dialoog.

 

  • Signaleren: luisteren 2.0.

 

  • Vraagtechnieken: juist die vragen stellen die leiden naar klantwaarde.

 

  • Klantgericht adviseren: de klantwaarde terug laten komen in de dialoog.

 

  • Het voeren van een positief klachtgesprek.

Training informatie

  • 4 OCHTENDEN PRAKTIJKTRAINING 4 MIDDAGEN COACHING ON THE JOB
  • TUSSENTIJDSE ONLINE CONSULTATIE
  • TOTALE DOORLOOPTIJD VAN 3 MAANDEN
  • Investering op maat

Let's make impact togethr!

Even bellen? Wij nemen graag contact op

    BIJBEHORENDE ARTIKELEN


    NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT OP