SERVICEGERICHT TELEFONEREN MET IMPACT
TRAINING: SERVICEGERICHT TELEFONEREN MET IMPACT
We blinken vaak uit in klantvriendelijkheid: de klant open en vriendelijk tegemoet treden in het contact. Maar alleen klantvriendelijkheid is niet meer genoeg. Door toenemende concurrentie en een kritische houding rekent de klant van vandaag op een dialoog, oprechte interesse, een flexibele houding en een passende maatwerkoplossing. Op het gebied van klantgerichtheid valt dan ook winst te behalen.
In de training Servicegericht telefoneren met impact leer je om op een klantgerichte manier een maatwerk telefoongesprek te voeren. Hierin staan plezier en resultaat centraal. Samen gaan we aan de slag met diverse gespreksvaardigheden en maken we een vertaalslag naar hoe jij dit in je dagelijkse servicegesprekken toe kunt passen. Uiteraard komen ook de uitdagende klachtgesprekken aan bod.
Deze training bestaat uit klassikale sessies en praktijkgerichte oefeningen. Hierbij ligt de focus op jouw ontwikkelbehoefte en de directe toepasbaarheid in de praktijk.
DATA
Groep 1 : 31 oktober 2023, 21 november 2023, 14 december 2023
Groep 2 : 14 november 2023, 7 december 2023, 16 januari 2024
- Van inzicht naar connectie: matchen bij jouw gesprekspartners.
- Hoe maken mensen keuzes en wat is het effect hiervan op ons gedrag?
- Hoe geef ik structuur aan klantgericht gedrag?
- Het voeren van een dialoog: zonder structuur geen dialoog.
- Signaleren: luisteren 2.0.
- Vraagtechnieken: juist die vragen stellen die leiden naar klantwaarde.
- Klantgericht motiveren: de klantwaarde terug laten komen in de dialoog.
- Het voeren van een positief klachtgesprek.
VOOR WIE IS DE TRAINING?
De training ‘Servicegericht telefoneren met impact’ is voor medewerkers binnendienst en commerciële binnendienst, telefonistes en medewerkers van de klantenservice die willen groeien in hun rol en in hun klantcontact optimaal resultaat willen bereiken.
RESULTAAT
Na deze training ben je in staat om:
- Op een klantgerichte manier aan te sluiten bij je gesprekspartner.
- De leiding te houden door structuur aan te brengen in het gesprek.
- Om te gaan met weerstand door actief te signaleren.
- Een klachtgesprek positief om te buigen.
- Op een effectieve en plezierige manier klantgericht te telefoneren.
Training informatie
- 09:30 - 16:30 UUR
- 3 dagen
- groep 1: 31 oktober 2023, 21 november 2023, 14 december 2023
Groep 2 : 14 november 2023, 7 december 2023, 16 januari 2024 - INVESTERING €725 PER PERSOON PER DAG, EXCLUSIEF BTW
- LOCATIE: BREDA
Let's make impact togethr!
Even bellen? Wij nemen graag contact op