FACE TO FACE ADVISEREN MET IMPACT
TRAINING FACE TO FACE ADVISEREN MET IMPACT
Ongewoon goed advies. Dat verwacht de klant wanneer hij met jou face to face in contact is. Als verkoper ben je misschien geneigd de klant te overladen met informatie waarvan je hoopt dat die hem raakt, terwijl je beter kunt focussen op jullie relatie en wat het best passend is voor de organisatie. Als jij begrijpt wat belangrijk is voor de klant, kun je dit gebruiken om jullie relatie te verdiepen.
In de salestraining Adviseren met impact leren we je het face to face verkoopvak. Geen commerciële praatjes, maar een klantgerichte aanpak waarmee je mooie resultaten realiseert. Je krijgt inzicht in je eigen gedrag en leert wat voor invloed dat heeft op jouw relatie. En vervolgens hoe je dit gedrag kunt aanpassen op wat de situatie van je vraagt.
We gaan aan de slag met persoonlijke verkoopvaardigheden en leren jou hoe je deze toe kunt passen in contact met jouw (potentiële) klanten. Je leert doelgericht een contactmoment voor te bereiden en aan te gaan, en wat je erna kunt doen. De training is een mix van theorie en direct in de praktijk toepasbare vaardigheden.
DATA
Groep 1 : 29 & 30 november 2023 + 17 & 18 januari 2024
Groep 2 : 5 & 6 maart 2024 + 2 & 3 april 2024
ONDERWERPEN (o.a.)
- Hoe bouw je je Sales funnel (Output = input x kwaliteit)?
- Welke Dialoog/gespreksstructuur is handig om te gebruiken?
- Visie op gedrag van mensen.
- Waarop baseren mensen hun keuzes?
- Hoe sluit je optimaal aan bij de argumenten van klanten?
- Hoe ga je om met bezwaren van klanten?
- Welke afsluittechnieken kun je inzetten?
- Wat voor type mensen kunnen tegenover je zitten?
- Welke signalen zenden mensen uit en hoe kun je daarop reageren?
VOOR WIE IS DE TRAINING?
De training ‘Face to face adviseren met impact’ is voor accountmanagers, key-accountmanagers, verkoopadviseurs en andere medewerkers met een commerciële rol die veelvuldig face to face klantcontact hebben.
RESULTAAT
Na deze training ben je in staat om:
- Een match te vinden met jouw gesprekspartners dankzij een oprechte connectie.
- Inzicht te krijgen in hoe mensen keuzes maken en te begrijpen wat het effect hiervan is op ons gedrag..
- Je goed voor te bereiden als startpunt voor een dialoog.
- De juiste vragen te stellen die leiden naar klantwaarde.
- Klantgericht te adviseren.
- Verkoopsignalen te verzilveren (van offerte naar deal).
Training informatie
- 09:30 - 16:30 UUR
- 2 x 2 dagen
- groep 1: 29 & 30 november 2023 + 17 & 18 januari 2024
groep 2: 5 & 6 maart 2024 + 2 & 3 april 2024 - INVESTERING €749 PER PERSOON PER DAG, EXCLUSIEF BTW
- LOCATIE: BREDA
Let's make impact togethr!
Even bellen? Wij nemen graag contact op