COMMERCIEEL TELEFONEREN MET IMPACT

  • Over
  • resultaat
  • onderwerpen

TRAINING COMMERCIEEL TELEFONEREN MET IMPACT

 

De klant van vandaag vraagt meer. Een goed sales- en servicegesprek vraagt om maatwerk en het is aan jou om te zien waar commerciële kansen liggen en hoe deze te benutten.

Klantgerichtheid draait om de ander helpen zoals de ander geholpen wil worden. Door de juiste gesprekstechnieken toe te passen, kan jij de klantbehoefte in kaart brengen en daarop inspelen. Richt je op de klantbehoefte, verzilver kansen en verbeter zo samen de resultaten van de organisatie.

In de training commercieel telefoneren met impact gaan we samen intensief aan de slag om nóg beter te worden in telefonische sales en service. Je leert om op een klant- en verkoopgerichte manier een maatwerkgesprek te voeren waarin plezier, de klant en resultaat centraal staan. Deze training is altijd een mix van klassikale ochtendsessies gecombineerd met coaching on the job in de middag. Hierbij ligt de focus op jouw ontwikkelbehoefte en de directe toepasbaarheid in de praktijk.

Resultaat

 

Na deze training ben je in staat om:

  • Op een klantgerichte manier aan te sluiten bij je gesprekspartner.

 

  • De leiding te houden in een gesprek door op de juiste manier structuur aan te brengen.

 

  • Beter om te gaan met weerstand door actief te signaleren.

 

  • Op een effectieve en fun manier verkoopgericht in een telefoongesprek te staan.

Onderwerpen

 

  • Van inzicht naar connectie: matchen bij jouw gesprekspartners.

 

  • Inzicht in hoe mensen keuzes maken en het effect hiervan op ons gedrag.

 

  • Klantgericht gedrag door focus vanuit DOEL.

 

  • In- en outbound dialoogstructuur; zonder structuur geen dialoog.

 

  • Signaleren: luisteren 2.0.

 

  • Vraagtechnieken: juist die vragen stellen die leiden naar klantwaarde.

 

  • Klantgericht adviseren: de klantwaarde terug laten komen in de dialoog.

 

  • Koopsignalen verzilveren.

 

  • Omgaan met weerstand en bezwaren.

Training informatie

  • 4 OCHTENDEN PRAKTIJKTRAINING 4 MIDDAGEN COACHING ON THE JOB
  • TUSSENTIJDSE ONLINE CONSULTATIE
  • TOTALE DOORLOOPTIJD VAN 3 MAANDEN
  • Investering op maat

Let's make impact togethr

Even bellen? Wij nemen graag contact op

    BIJBEHORENDE ARTIKELEN


    NEEM VRIJBLIJVEND CONTACT OP